Vieringen

Ieder jaar komen ze weer terug: de christelijke feesten. Vaak voorafgegaan door een project. Het is mooi om zo’n project samen af te sluiten met een feestelijke viering in de kerk. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je een viering in elkaar met afwisselende werkvormen, waarbij de hele gemeente betrokken kan worden? Vieren in de kerk schrijft vieringen voor verschillende gelegenheden; creatieve programma’s voor in de kerk, maar ook op school. De vieringen zijn in ieder geval geschikt voor kinderen, maar bevatten genoeg elementen die door de hele gemeente gebruikt kunnen worden.

Kijk per thema naar de beschikbare vieringen:

Naast complete vieringen zijn er ook losse werkvormen verkrijgbaar bij Vieren in de kerk.

Tevens kan Vieren in de kerk een viering of programma op maat maken. Denk bijvoorbeeld aan de startzondag, een school-kerkdienst, een jubileum omdat de gemeente zoveel jaar bestaat, een programma voor een vrouwendag, enzovoort.
Mail naar info@vierenindekerk.nl voor meer informatie.